Thursday, July 3, 2008

انتظركم في الحفلة


فريق إشراقة للتنمية البشرية
معا تشرق شمس بلادنا



دعوة مجانية


الجمعة 4/7 الساعة 6 مساء

تعود وتشرق شمسنا

موعدك مع حفلة فريق اشرقة للتنمية البشرية

تعالى وشاركنا فرحتنا وتعرف على برنامجنا الصيفى

الحفلة مليانة مفاجآت ( مسابقات - جوايز - فقرات فنية - ..... وحاجات كتييييييييييير هتعرفها لما تيجى)

وانتظروا مفاجأة إشراقة لصيف 2008

فقط أسعدنا بحضورك -


المكان : مركز الأهرام للغات
ptc
محطة مدكور الهرم - بجوار فندق شيراتون
للاستفسار اتصل بينا ::

0114240507
0101650105
________

20 comments:

Anonymous said...

الله يوفقكم يارين كنت معكم
المشتاق لله
ارسلي صورك وانت تعطي محاظرة رجاءا

موناليزا said...

بما انى مش هقدر اتواجد معكم ياريت تنقل الاحداث تفصيليا على المدونة
ولكم منى جزيل الشكر

Ahmed Kamal said...

أنا عندي ميعاد تاني في نفس الوقت ، لكن أحاول أمر بكم إن شاء الله ، و ربنا يوفقكم :)

و أكيد حاتعرفنا الأخبار إن شاء الله

ابو اعصار said...

مع كل اسف كنت عاوز اجي لكني حاليا خارج مصر تتعوض ان شاء الله

روح said...

مبارك ان شاء الله
وربنا يوفقكم
ومنتظرين الجديد
من التطورات
تحياتي

دكتور حر said...

يا اهل مصر يا رايقين


الا الجمعه والخميس والسبت
:)))))))


لكن
ياليتني كنت معكم



خير

Anonymous said...

انا من عشاق التنميه البشريه
للاسف دخلت مدونتك بعد الميعاد
انا فى غايه الحزن
ياريت لو فى حاجه زى كده تبعتلى على مدونتى او على الايميل
سلام

بنت الصالحين said...

تنميه بشريه يااااااااااااااه

كان نفسي احضر لكن

الحمد لله خيرا


بارك الله فيكم وفي جهدكم

Unique Gurl said...

Kont 3ayza as2al 3ala el prnameg el sefy, ana m3rftsh a7dar el 7afla pas yaret tklmny aktar 3n elprogram fel sef.
Thxxx :)

أميرة محمد محمد محمد said...

المدونه جميله قوي وموضوع الشيخ طلبه ده رائع
ربنا يكرمك

Fahd said...

مشتاق

ربنا يكرمك يا اخي

واعتذر علي التاخيير

Fahd said...

موناليزا

كا يشرفني حضوركم

افضي بس وهرفع كل حاجه

Fahd said...

احمد كمال

احبك في الله

وكنت انتظرك

Fahd said...

ابو اعصار

اتمني ان اتعرف عليك بعد ان تعود من الخارج

Fahd said...

روح

اكرمك الله

ان شاء الله يكون في انجازات كتيره

Fahd said...

دكتور حر

فعلا اهل مصر رايقين
علي اعتبار ان حضرتك من انهي دولة

Fahd said...

انا وصاحبي

خير

بس في برنامج شغال حاليا

Fahd said...

عاشقة الفردوس

اهل وسهلا يا فندم

وتتعوض

Fahd said...

uniqe

خير

ملحوقة انشاء الله

Fahd said...

اميرة محمد محمد محمد

ربنا يكرمك

اشكرك كثيرا